събота, 21 юли 2012 г.

Едно завръщане, две скрапбук страници и много планове

Да, доста време мина от 3 март.
Пак смених работата и то преди месеци и вече даже не е нова. Пренастройването ми отнема време и сили. А и работата си е доста. Не е като да седиш по цял ден и да бродиш из мрежата.
Сега вече нещата изглеждат в релси и мога да отново да отделям време за блога. А колко теми са ми се натрупали в плановете. Дано успея с всичките.
И каква по-добра тема за завръщане след дълго отсъствие от участието ми в " Предай нататък" на Тони.

Като се замислих, не за първи път в живота си правя скрапбук страници. Макар да са били повече от елементарни, като момиче имах колекция от тетрадки в които събирах всякакви изрезки и картички. Маркирахме ъгълчетата на картичката, а после срязвахме мислената основа на получения триъгълник. Така ъглите на картичката влизаха в получения процеп и тя се задържаше на страницата без да трябва да я лепиш. Та, някъде в момичешките си години съм  направила своите първи стъпки в скрапбукинга..



Попълването на двете страници в бележника Moleskine ми доставиха толкова удоволствие, както и онези, преди години. Най-трудно ми беше да избера тема. Мислех за нея още преди да получа бележника, но идеята ми се избистри едва, когато седнах с хартиите, лепилото, ножиците и всички други дреболии, които бях насъбрала по време на подготвителните посещения на Слънчогледите и Greta's Art.




Първоначално мислех темата да е "шиенето". Една от любимите ми дейности, но намирането на тематични материали се оказа почти невъзможно, а и като един истински Мечо Пух по душа за мен колкото повече е толкова повече. И стана лесно. От "шиене", темата прерасна в "радостта от правенето на нещата, които обичам". И така в моите скрапбук страници място намериха блогването, пътуванията, котките, моето куче, хубавите дрехи, цветята и още няколко други неща.




Изрязването на хартии, намирането и разпечатването на нужните картинки в мрежата, подреждането по страниците и добавянето на финалните детайли ми отне почти ден. Много приятно прекаран ден. Скрапбукинага толкова ми хареса, че се замислям да се захвана с нещо скромно, като за начало - няколко странчки на тема пътуванията ни.

Преди скрапбукинга обаче, а и преди някои други приятни и любими дейности, извън работата си, активно се занимавам с работа по нещо, което от приказки и дребно забавление надявам се има шанс поне за известно време да стане сериозен и може би доходен проект.





Следва продължение.

Няма коментари:

Публикуване на коментар