неделя, 4 декември 2011 г.

Един чудесен подарък

Вчера остарях с още една година.
По случай рождения ми ден голямото ми дете ми подари татус. Как познава майка си, ех. Общият брой на татуировките в семейството стана....единадесет!
Подари татус и на себе си. Сега и двете имаме по още една рисунка върху кожата си. И на двете ни са на ръцете, и на двете е надпис. Добре, че надписите са различни, че щеше да стане прекалено.
Да кажа, че съм фена на татуировките, ще е слабо. От друга страна, все още не съм стигнала състояние на духа за цял ръкав, примерно. Заради тази ми вътрешна дилема, понякога ми се иска да имам поне две тела.
От предната ми татуировка мина доста време и сега още повече се радвам на новата. Категорично няма да е последната.

Преди пет години

Днес.

8 коментара:

  1. прекрасни са и двете!
    и най-хубави неща по повод порастването :)

    ОтговорИзтриване
  2. аууууу, ма жена! защо си траеш ти за рождението?! ай да ти е честито и то, аз другите ти придобивки вече честитих, ама не се сетих, че са по повод.
    какво избра шерката в крайна сметка?

    ОтговорИзтриване
  3. Рени,честит рожден ден,мила!
    Пожелавам ти да си много здрава и щастието да изпълва дните и нощите ти!
    Не подозирах тази твоя страст,трябва да ни я демонстрираш на следващата среща!

    Хубав празник!

    ОтговорИзтриване
  4. Аз по принцип не харесвам това, че татуировките остават за форевър енд евър, обаче твоите наистина са красиви.:)

    ОтговорИзтриване
  5. Ей, хора, благодаря ви за хубавите думи! :)Извинявам се и от тук на варненската група, че не можах да присъствам снощи. Следващият път задължително!
    Детето реши, че е "родено шампион" и избра да го изпише на френски. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ами честит рожден ден да кажа, а и да допълня, че си прекрасен родител-)
    Ще ми се като стигнем дотам, да мога да направя същото с някое от децата си;-)
    Много здраве и безгрижно "детство" с голямото и малкото приятелче;-)!!

    ОтговорИзтриване
  7. Мъхче, благодаря! Прекрасен родител - надали. Старая се, по скоро.

    ОтговорИзтриване