петък, 25 ноември 2011 г.

По жицата. За книгите, четенето и други неща.

Днес в блогрола вниманието ми привлече статията на Григор ГачевЕвропейският съд, Интернет доставчиците и музиката, а после съвсем логично се прехвърлих на Как да унищожим книгата1 и 2, а след това и на 2018 / Алюзията с 1984 не е случайна, макар варианнта да не боли толкова/.
Написаното е ново за мен, /като дати, не следя блога толкова отдавна/ от една страна, от друга е толкова близко и познато.
Ще цитирам г-н Гачев: "Тези редове идват направо от сърцето ми. Всяка дума, всяко изречение в тях звъни в тон с мислите ми, точно каквито минават през ума ми, точно каквито докосват емоциите и съвестта ми." С единствената разлика, че аз никога няма да мога да се изразявам така добре.




П.П. Книгата на Кори Доктороу, Ден за ден в магическото царство, на български, може да се намери онлайн или да се свали в подходящ формат от тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар