неделя, 22 август 2010 г.

Do bad things ...again

или True Blood Season3



Това на снимката е силна заблуда, кръвта е много повече! Тези са покрити с нея почти през цялото време. Поизмили са ги, заради корицата на списанието. Корица, която мисля, напълно си заслужават.
И, да, това ще се окаже любимият ми сезон, поне за сега! Сценаристите са свалили всякакви задръжки, сезона е брутален! След, като вчера изгледах осмия епизод, а Гаргата ми каза, че деветия я потресъл / а тя е обръгнала и това не е никак лесно/, си мислех: "Какво още, по дяволите могат да покажат?". Е, могат!Освен липсата на спирачки у сценаристите, особено ме радва фактът, че на шведа Skarsgård е предоставено полагащото му се време на екрана. Как може мъж от студен народ да е толкова горещ и да изглежда така съвършен в обикновен син пуловер?
Не мога да се наситя и на " новото попълнение" Kevin Alejandro в ролята на Исус, който освен, че се грижи за майка му е и невероятно сладкото гадже на Лафайет.

Мъжката медицинска сестра гей е просто великолепен със сините си очи и усмивка, която разкрива два леко щръкнали горни кучешки зъба. Черта, която незнайно защо, много преди да залюбя вампирите съм намирала за силно привлекателна.
Denis O'Hare, лошят в сезона е, къде къде по-лош от серийния убиец и менадата в предните два. Води ги с няколко дължини, купища мъртъвци, обилни количества кръв и секси гей пратньор. Внушава такова усещяне за опасност и безконтролно унищожение, та чак аз вече искам да го премахнат.
Саундтрака отново е на ниво и както казах, очертава се любимият ми сезон. Нямам търпение да видя, какво ли мазало ще стане в последните епизоди. Жалко е само, че излязат ли и те, този сезон ще свърши и после пак ще настане голямото чакане.


8 коментара:

  1. обаче, и тук е много силно застъпена тенденцията да валят гейове от екрана. мойто мъж, който не гледа никакви сериали, ми обърна внимание на тоя факт, понеже щом погледне към екрана, и оттам му намигне някой гей. май няма сериал, в който да не са представени и дори бих казала да не е натъртено на тях. също като едно време с негрите - за да няма дискриминация, задължително трябваше да има поне по един във филм. даже и там, където нямат място (орфей - негър?!!).

    ОтговорИзтриване
  2. Ехааа - каква корица!
    Сезон 2 го изтървах. На НВО-то много късно го дават...трябва да го дръпна отнякъде и да си го гледам в по-нормално време.

    Харесваш щръкнали кучешки зъби? :)
    А аз се чувствах зле, като кажа че харесвам леко брадясали мъже и да ме гледат като откачалка.
    То в тая епилирана епоха, човек е по-добре да не се обажда...
    :)))
    Хубав и усмихнат ден, Катрин!

    ОтговорИзтриване
  3. "обаче, и тук е много силно застъпена тенденцията да валят гейове от екрана"
    Четеш ми мислите. Убедена съм, че имат стабилно лоби. На мен гейовете все още са ми любопитни, но подозирам, че ако ми "намигат от всякъде" както казава твойто мъж, ще почне да ми доскучава.
    Помня го това за Орфей. Беше много тъпа изцепка.

    "А аз се чувствах зле, като кажа че харесвам леко брадясали мъже и да ме гледат като откачалка."
    Как зле бе? М'чи, това си е почти класика. Преди време с Гаргата имахме динамичен и обширен спор по въпроса.;)

    ОтговорИзтриване
  4. аааааааа моля, моля! нашият спор не беше за брадясалите по нормалния начин, а за епилираните по навсякъде. аз даже трактат писах по темата - http://garga-blog.com/drugi/gol-ohluv/

    ОтговорИзтриване
  5. А аз чак сега да го видя....
    Oт леко брадясал, до естествен пуловер има разлика от около 3 кила вълна, ще ме извиняваш. И най-вече навсякъде трябва да се прилага субективен подход, така да го кажем. На мен, например Стъвън Мойер ми идва малко в повече окосмен, но заради него бих си преосмислила, предпочитанията. :D

    ОтговорИзтриване
  6. Ахххахаа вие двечкитееее!
    Сега ще прочета трактата на гаргата.
    :)))

    ОтговорИзтриване
  7. Чети,чети. Ще ми е интересно да ти чуя мнението после.

    ОтговорИзтриване
  8. сега, за да не ти оцапаме статията, предлагам спора за космите да го пренесем на мой терен, и без това тая статия цяла година чака някакъв отзвук от твоя страна :)) иначе ако прочете - не си падам и аз по пуловери чак, а брадясалите ги понасям съвсем добре даже :P

    ОтговорИзтриване