събота, 19 декември 2009 г.

За цените на Фронтлайна

или,
защо няма да посещавам ветеринарен център Петкови.
След, като два дни подред все забравям да купя Фронтлайн за песа, онзи ден отново се сетих малко след седем вечерта, когато вече се прибирах към къщи, след работа. Единственият ми вариант беше ветиринарната клиника, в близост, а именно тази на д-р Петков. Ходя там само за дребни неща, но винаги ми е неприятно. Всички храни и ветеринарни продукти си купувам от един, единствен магазин, който за съжаление е малко далече.
Няколко пъти съм водила кучо във ветеринарния център Петкови, все за дребни неща, само защото са ми на близо. Всеки път, когато отида оставам с усещането за неискрено отношение и превзетост. А после и за повърхностен преглед и действия направени, само и само да се вземат пари. Този път, обаче чейнето ми буквално увисна, когато при цена за една доза Фронтлайн в целия град 14-16 лева, при Петкови ми поискаха 27!!!
Когато казах на продавача, че това е висока цена за Фронтлайн и навсякъде другаде цената му е по-ниска, той се опита да ми предложи, друг по-евтин препарат. Отказах препарата и на другия ден вече се бях снабдила с Фронтлайн за 15 лева. Знам, че живеем в пазарна икономика. Знам, че ако цената на стоката не ми харесва имам избора да я купя от другаде. Знам, обаче и, че за мен, подобно завишаване на цените означава безхаберие. Означава намерение да се вземат еднократно едни пари, без значение, дали клиента ще се върне после. А щом някой го прави в търговията, някакси не мога да повярвам, че няма да го направи и когато лекува любимците ни. Моето впечатление за доктор Петков е точно такова - търговец, не лекар.
П.П. Да уточня, живея във Варна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар