събота, 28 септември 2013 г.

Есенно в събота


източник на снимката: http://kathrynra.tumblr.com/

Обичам есента! Не обожавам я, а обичам всичко свързано с нея.
Щипещия хлад на сутрините, когато извеждам кучето в сумрака на утрото и меката топла жилетка, която обличам. Дъждовните дни и копнежа да си остана в уюта на дома, да пресадя цветя, да сложа други във ваза, да сготвя супа и да опека тиква. Кучето и котарака безцеремонно да завземат позиции върху мен, а аз да чета седнала неудобно за да не ги разместя. Миризмата на печен пипер в следобедите и изобилието от плодове и зеленчуци по пазара. Затворените обувки, саката и шаловете. Спането на отворен прозорец с дебела завивка. Хризантемите и безлюдния градски плаж.
Обожавам есента!






1 коментар:

  1. Много точно описание ! И на мен есента ми е любим сезон.Харесва ми как се променя времето.Сутрините ни напомня за идващата зима а за обяд понякога ти поднася поздрав от отиващото си лято.

    Мила

    ОтговорИзтриване