сряда, 16 февруари 2011 г.

Преброяване

Не, не скучното настоящо на домовете и домакинствата, а много по-интересното на книгите, с които въпреки многото клетви, че няма да купувам и лист, неусетно се оказа, че съм се обзавела за изминалата 2010 година.

 Голяма част съм купила, къде нови, къде от любимата ми лелка, която разпъва едни огромни найлони пред кварталния супермаркет и ги затрупва с книги. Там съм намирала някои истински съкровища в моите очи. От нея се сдобих с автобиографията на Бранислав Нушич и с "Вещиците" на любимия на малкото ми дете Дал, а също и с първите френско - български и българо - френски речник на голямото. Не малка част от книгите са ми подарък. Не мисля, че ще дойде ден, в който да не се зарадвам на подарена книга.


На снимката отсъстват " Открито " на Агаси и " Пътуване обратно към живота" на Ланс Армстронг, които подарих на Георги за Коледа и се помещават при него, но няма да пропусна да прочета.

2 коментара:

  1. Браво,браво...:)
    Аз имам една любима "лелка" ,колкото пъти съм в командировка и съм при нея толкова пъти си тръгвам поне с 2 книги.....,а те милите ме чакат да ги прочета, не е истина как!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Това за непрочетените книги е цяла отделна тема. Списъкът в главата ми със сигурност е по-дълъг от живота, който ми остава. :))

    ОтговорИзтриване