вторник, 16 август 2011 г.

10 неща, които обичам

1. Днес попаднах на тази идея, в един нов за мен блог. Поредното вдъхновяващо място в мрежата.  По тази причина мога спокойно да кажа, че обичам блогрол - а.
Преди време, Нели също написа нещо подобно.
2. Обичам лошото време. Даже нямам обяснение защо, но цялото ми същество трепка доволно, когато в мрачно, дъждовно и ветровито.
3. Обичам книгите. Нови или стари, всякакви книги, за предпочитане на хартия. Харесва ми да ги чета, да ги мириша, да ги разглеждам и да ги притежавам.
4. Обичам миризмата на цъфналите липи в началото на лятото. И ароматът на момините сълзи.
5. Колкото и да не е възпитателно, обичам, когато кучето ми се намества да спи до мен в леглото.
6. С цялото си същество, обичам да пътувам. Обичам го повече от четенето на книги, от готвенето и гледането на хубаво кино. По възможност с мотор, ако ли не, с каквото дойде.
7. Обичам старите вещи, нещата с история.
8. Обичам дома си. Оставила съм себе си във всяко ъгълче. Толкова е лесно да се намеря, когато имам нужда.
9. Обичам нови обувки. И стари обичам. Повече от дрехите.
10. Най-много от всичко обичам усещането за свобода.

П.П. Всички, които четат, могат да се чувстват поканени да преброят обичта си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар