петък, 7 януари 2011 г.

Минутката на водещия

След коледния хаос и затрупаната с работа първа седмица от новата година, време е да спра да поствам само музика и да свърша нещо по-сериозно. " Сериозното" обикновено е предизвикано я от гледане на филм, я от четене на книга или блог.
Този път са два блога. Два поста с доста еднакво звучене, които много се приближават до моя начин на мислене, а и както съм казвала и преди описват нещата степени по-добре и с талант, който аз нямам.

Въображаемият монолог на българския Джей Лено на Милена Фучеджиева и
Да помогнем на Слави Трифонов да спре да ни завлява на Григор Гачев

П.П. От заглавията става съвсем ясно, каква е темата.

П.П.П. За протокола, не гледам Шоуто на Слави Трифонов. Обичам се много и не бих позволила нещо подобно да ми замърсява аурата, но го гледат майка ми, сестра ми, бившия ми съпруг, а понякога, в мое отсъствие е възможно да го гледат децата ми или Георги.

1 коментар:

  1. Искам да направя малка поправка! Децата ти няма начин да го гледат, поне вкъщи! Ние също много се обичаме и не искаме аурите ни да бъдат замърсени, а и сме отгледани от такава добра майка, която не би позволила гореспоменатия водещ да ни казва колко лояи хора сме!! :)

    ОтговорИзтриване