вторник, 25 януари 2011 г.

Горещо, по-горещо, кино.

Отдавна замислям този подбор. Разните кино и книжни класации само ускориха нещата, довеждайки в ума ми филми, които понякога забравям, но които освен цялостната си художествена стойност или въпреки абсолютната и липса са оставили у мен топла, вълнуваща, задъхана следа.
Спомням си една сцена от Hot Shots! , където героят на Charlie Sheen срещна любовта си, Рамада /Valeria Golino/. Докато тя му говореше, той стоеше в един фотьоил и в края на сцената буквално изтръгна ръкохватките от натрупалото се в него сексуално напрежение.
В следващият списък са филми, на сцени от които дори и да не съм стигала до разрушения, то съм била много близко до състоянието в което беше Топър Харли тогава.

От зад напред като качества на филма и заряд на еротичните сцени.

Nine 1/2 weeks
Някои от сцените вече са станали клишета от повтаряне, но въпреки това онази със завързаните очи на Kim Basinger и ледчето в ръцете на Mickey Rourke ми остава фаворит.


 Sliver
Криминалната нишка, загадката, воайорството, намесата или не в чуждите животи и правото за или против това почти не можаха да ме заинтересоват. Единственото, което очаквах, беше следващата обща сцена между Уйлям Болдуин и Шарън Стоун. Тази дама успява да изиграе химия с не един актьор, но за мен най-въздействащо си остава партньорството именно с него.  Особено, когато освен тях в сцената участва и една бяла колона, а Болдуин дава достоен отговор на предизвикателството й със свалените в ресторанта гащички.


300
Имам много лично отношение към историята и филма, но дори и  без него пак щяха да са ми много любими. Въобще не отричам силните трепети, които полу-голия Gerard Butler и колегите му пораждат в чувствителната ми душа. Краткият епизод, в който Леонидас се люби с прелестната си съпруга в нощта преди битката ме остави направо без дъх!


The Lover
Jane March е толкова крехка в този филм, Tony Leung Ka Fai толкова секси и изкушаващ, а връзката на на двама души от различни раси интересна и вълнуваща. Любимият ми момент е, когато в стаичката им за срещи, която е почти на улицата младият китаец бавно сваля леката и рокля. Тя стои напълно гола, с малки плитчици и по момичешки слаба, а той е срещу нея зрял и напълно облечен в скъпия си бял костюм.


Last Tango in Paris
Незабравим филм! Тъжно незабравим. Много добре разбирах младата Jeanne, макар застаряващият Marlon Brando да ме отблъсна в началото. Самотата и безнадеждността могат да силно да привличат. Особено, когато единственото, малко, временно бягство от тях е страстта. Без имена и обвързване, спасение между четири стени за няколко часа.
Сцената, която съм избрала е ясна и е по-скоро болезнена отколкото гореща. Въпреки маслото.



П.П. Ще се радвам да прочета подобен списък и на други места. Всички с желание да се чустват поканени.

6 коментара:

  1. Сцените в Last Tango in Paris са прекалено брутални :)
    Мисля,че може да я замести тази :)
    Killing Me Softly
    http://www.dailymotion.com/video/x9ejti_heather-graham-killing-me-softly_sexy

    ОтговорИзтриване
  2. Брутални са, ама са искрени. Мислех си за Killing Me Softly, но така и не можах да им повярвам на Греъм и на Файнс. А и точно тази сцена ми се струва много планирана. То дълъг шал, то подходяща кука...Както казва моя мъж: " Губи ми се спонтанността" Виж, на нея трябва да и се признае, че има хубави гърди.:)

    ОтговорИзтриване
  3. За спонтанността -не знам.Бруталността и еротиката-също,защото съм дървеняк.Но виж позата на която си наблегнала-е чудесна.И допир,и усет,и пълнота на усещането,и свобода на действие,и каквото си пожелаеш може да има в нея.Аз,така де имам само едно невинно въпросче.Нъл е личен блог все пак?Ти от мъжо ли я научи тази поза бе Кат?:))
    Магоъсник pinokio

    ОтговорИзтриване
  4. Не, Пинокио, не от мъжо. Аз съм самоук талант. Ти обаче верно си дървеняк. Коментарът не е забавен, въпроса, както и отговора не са интересни. Ще съм ти благодарна, ако следващия път помислиш малко преди да се " изливаш". Не за друго, ами не искам да модерирам и теб, както Лилето.

    ОтговорИзтриване
  5. тая сцена от последно танго в париж ми я припомниха тия дни...
    а къде остана дива орхидея? бих добавила и лолита, нали съм си леко сбъркана ;-)

    ОтговорИзтриване
  6. Силно се изкушавам да попитам как, ама хайде :D Иначе, Каре Отис не може да стъпи и на малкия пръст на Ким, според мен. Колкото до Лолита, не си сбъркана, поне не много :D. И на мен така ми действа филма, нищо, че не никога не съм си падала по големи чичковци и виждам нещата по-скоро от страната на Хумберт Хумберт. Там обаче няма конкретна сцена или поне аз не се сещам за такава. А и нали ги знаеш в Холивуд, колко внимават за тия неща. Сещам се за едно интервю на Доминик Суеин, как всеки път, когато сядала в скута на Джеръми Айрънс, първо слагали възглавница. :D Виж, французите са друга работа.

    ОтговорИзтриване