неделя, 20 октомври 2013 г.

Ура за белите коси!

Много е хубава тая поговорка, че хората остарявали, едни като галоши, други, като катедрали.
Не, че съм тръгнала на някъде, но като една истинска жена начина на остаряване на  "катедралите" винаги ме е интересувал. Убедена съм, че може да става красиво и дори секси.


 

 От известно време в полезрението ми влизат приятни и запомнящи се снимки по темата.
На едно от любимите ми места попаднах на част от каталог на модна агенция, която има не един и два модела, за които спокойно можеш да кажеш: " Като порасна искам да изглеждам, като тях."


И колкото и да е ясно, че козметичната индустрия има не малко участие във всичко това, абсолютно съм убедена, че за вида на катедрала задължителната съставка е друга. Няма козметика, която да може да замени вътрешното усещане, че си красива и увереността, коя и къде си.

 



Няма коментари:

Публикуване на коментар