четвъртък, 26 ноември 2009 г.

25.06 14:24 - " Ако успее моят труд за час момчето-полумъж да увлече,

/Стара публикация от Blog.bg/

да увлече мъжа-полумомче, целта си скромна съм постигнал аз."
Написал го е сър Артър Конан Дойл. По подобна причниа пиша тези постове / като съм на светлинни години от идеята да се сравнявам с гореспоменатия гений/. Ако някой, настървен за четене колкото мен намери в тях, информация, препратка, подтик или удоблетворение, имали са смисъл.
И днес увлечена, много повече от час аз вървя по следите на книги и автори водена от глад, важен за оцеляването ми, може би повече от физическия. Нещата започнаха със започнатата снощи книга.



Купих я преди няколко месеца, подтикната от препоръки, в които не се съмнявам. Била съм права, да не се съмнявам. Книгата е чудесна. Още преди да съм стигнала, предполагам до най-дълбоката и част ме завладя и ми беше трудно да я оставя. Само за няколко изчетени изречения и бях вътре в обстановката, в Кабул от втората половина на миналия век, край героите, вървящи по пътя на съдбите си. Но не за това е сега думата.
Знам, че има още една книга на Халед Хосейни, издадена в България:



Тя ще е следващата, която ще купя и прочета. Исках да знам, да не съм пропуснала друго негово заглавие. Интересни са ми и чуждите гледни точки и впечатления за книгите, които чета, така че се зарових в нета. На едно от местата, където чета с удоволствие, а именно Първи впечатления от последно прочетено, отзиви за Хосейни и книгите му не намерих / намерих ги на други места/ но пък тръгнах по страниците и попаднах на други интересни неща, а именно.



Възможността да чета нещо ново на Тери Пратчет, винаги ме е радвала неимоверно. А "Пощоряване" може да се чете, макар и не на хартия и не благодарение на ИК Вузев. Всеки който се интересува, трябва да напише името на книгата в чичко Гугъл и той неминуемо ще му достави търсеното само след няколко цъкания. След, като се сдобих с "Пощоряване" продължих с радост да ровя и ето до какво стигнах,



в българският и отново електронен вариант, който се намира в Онлайн библиотеката e-bookBG. Следващите дни и месеци се очертават да протекат под знака на фентъзито, най-общо казано, разнообразявано с Халед Хосейни и с



с която ще продължа запознаването си с четирилогията "Асеновци" и на която вероятно ще отделя цял самостоятелен пост.
Пак в същия блог и на още няколко места попаднах на



Свалих я в електронен вариант, но от всичко, което прочетох, знам, че искам да усетя, как мирише хартията и и да я имам в библиотеката си.
Издирването ми завърши неуспешно, защото за сметка на горните, последната книга, на която се спря вниманието ми за момента не можах да намеря по никой начин, нито във електронен нито в книжен вариант. Ще продължавам да търся, разбира се:



П.П. Пощоряване, вече може да се намери по книжарниците, благодарение на ИК" Вузев". Стискаме палци да продължават така.

Няма коментари:

Публикуване на коментар