четвъртък, 26 ноември 2009 г.

18.08 15:44 - Един нов филм, един стар филм, един български филм

/Стара публикация от Blog.bg/

Последните няколко дни ми бяха много успешни от гледната точка на харесалите ми, гледани филми. Добрата ми серия започна с G.I. Joe . Приятели от друг град ни гостуваха и изявиха желание да гледат кино в Арена. Избора на филма беше с пълно единомислие. Пак така единомислени бяхме, когато доволни си излизахме от киното. Филмът е сто процентово забавление! Чанинг, е абсолютно неустоим. Гонката по парижките улици и по сградите в Дефанс, ме накара да запищя от кеф. При условие, че всички тийнове от женски пол, в киното го правеха, има няма през минута, появи ли се Чанинг, останах абсолютно незабелязана.
Същата вечер, прехвърляйки каналите, попаднах на позабравен филм, "Аз съм Сам" .
Гледах го с омекнало сърце и мокри очи, почти през цялото време. Невероятен Шон Пен в човечен и вълнуващ филм, след който света става една идея по-добър.
Серията, от добри попадения, не завършва надявам се с " Селянинът с колелото", който гледах вчера. Играта на Георги Георгиев - Гец буквално ме залепи за екрана. Срам за мен, че чак сега откривам, този великолепен български актьор.

Няма коментари:

Публикуване на коментар