вторник, 29 юни 2010 г.

(Десет)минутката на водещия

Еми, изпросих си го. Малко като оная кокошка, дето, като бяга пред петела и си мисли: " Дали не бягам много бързо?!"
Макар, че то моето нито са кой знае какви тайни, както казах, нито пък са особено мръсни.

1. Някъде в началните класове с приятелката ми откраднахме детска количка от стълбището на един блок. Тя много искаше да си вози куклите в истинска количка.
2. Един път откраднах очила от сергия на пазара. Имах доброто намерение да си ги купя, но продавачката се запиля някъде. Почаках, почаках и си тръгнах. С очилата.
3. По едно време си взимах книги от една селска библиотека / тогава не живеех в града/. Влюбих се в Панчачатра и Роксолана и казах, че са ми ги откраднали. За компенсация занесох 10-20 любовни романа, които майка ми се чудеше какво да прави. Също така живеех на квартира. Хазаите бяха зарязали всичките си книги натикани по шкафове и кашони. След заминаването ми зарязаните книгите бяха по-малко.
/Единственото нещо, заради което не изпитвам угризения са кражбите на книги./
4. Първото ми гадже /лека му пръст/беше наркоман. Година и нещо се движех сред хора, които тръгнаха от дишане на лепило, минаха през опаковки Кодтерпин и стигнаха до инжекции с морфин. Това последното го опитах веднъж. Ефект нямаше никакъв. Сега, всеки път, като се сетя и ми се иска да ходя да паля свещи в църквата.
5. Другото, с което се обзаведох от него бяха срамни въшки.
6. В същия този период направих колосалната глупост да кажа на майка си, че съм правила секс. Заради милата и реакция предпочетох да излъжа, че е било с друго момче и против моето желание. Този единствен опит за споделяне ми беше достатъчен да разбера, че колкото по-далече я държа от живота си, толкова по-добре.
7. Правила съм секс на работното си място /Г-н Управител, не на настоящото!/, в някои случаи на отворена врата.
8. Целувала съм се с друга жена.
9. В "онова" тефтерче имам записани лекар, турчин /обрязания пенис е хубаво нещо/, евреин/който за разнообразие не беше обрязан/, таксиметров шофьор, десет години по-възрастен от мен и единадесет по-малък. На косъм съм се разминавала с тройка. Не по моя вина.
10. Най-странното място, където съм правила секс е сауната. Не знам как някой не получи удар. Колите, палатките, морето, полянките, Париж, Гърция, едно времешните кабинки на северния плаж, тоалетната на офиса от точка 8, банята, разни маси и кухненския плот не ги броя за странни.
Това е то, или по-точно съм аз. Малко кражби и доволно количество мъже.
П.П. Последното е заради идея за нова щафета на гарджето, а и не можах да се сетя за друго.

Няма коментари:

Публикуване на коментар