вторник, 6 април 2010 г.

Е, няма пък!


Днес в пощата ми имаше 6/шест/ нови писма. Добре, че имам една спамърска и една нормална поща. Всички писма, бяха или от много далечни познати или от напълно непознати хора. Във всички писма, тези хора ми съобщаваха, че са станали част от голямото семейство на " книгата - лице" или "лицето - книга" /идея си нямам как правилно се превежда смислово Facebook/ и ме канеха да се присъединя, към групата на приятелите им, като разбира се, преди това аз самата се включа в "социалната мрежа".
Ако не е станало достатъчно ясно от заглавието, ще го кажа пак: "Няма пък! Няма и няма!" Мразим да мразим, ама и мразим някой да ми казва какво да правим!
Аз приятели си имам, малко но надявам се истински. Онзи ден, даже Гергината ме титулува, като приятелка. От това повече, здраве му кажи. И семейство си имам, какво семейство само! Имам, даже и интереси. Когато искам да се видя с приятелите - отиваме на кафе, на кръчма, на пикник, в краен случай пиша на скайп. Когато искам да съм със семейството си, достатъчно е да затворя очи, да се пресегна, да отида в другата стая, където спят децата ми и в най-лошия случай, да " вдигна" телефона. Когато искам да съм с нещата, който ме интересуват, отварям книга, пускам филм, отивам в нечий блог или форум. И мисля да спра до там, пък било и целия свят да се сбере и да се социализира, чрез специализираните мрежи.
От малкото ми наблюдения върху тази конкретната социална мрежа имам впечатлението, че е адски безмислено мероприятие. Преди да мразя да мразя и преди да мразя някой да ми казва какво да правя, най-мразя да правя безмислени неща.
П.П. Докато търсех подходяща картинка, се оказа, че не съм единствена. Разбира се.

10 коментара:

  1. тия ме загубиха още с най-първия имейл, който получих от тях и в който се казва, че ако искам да видя профила на въпросния приятел, трябва да се регистрирам. еми - до там бях! именно защото и аз мразим да ми казват какво да правя :twisted:

    ОтговорИзтриване
  2. Понякога, макар и рядко, с теб, приятелко, мислим еднакво :)
    Колко запетаи, а! Какво ще кажеш? :D

    ОтговорИзтриване
  3. Ха ха
    Добре мислите
    Но там има и кравеферма за отглеждане на добитък :D
    Съвсем сериозно

    ОтговорИзтриване
  4. Чувала съм за фермата, както наскоро чух и за игра, в която плащаш реални пари, за да купуваш виртуални рокли на виртуална лейди, но това е тема на друг разговор.
    Аз си имам съвсем реално куче, което между другото има диво разстройство и ме държа будна половин нощ. Надявам се това,че чичко доктор му надупчи дупето да помогне. Отплеснах се, ама..ако ще влагам време и емоции, искам после да мога да погаля и нагушкам, туй в което съм ги вложила. Или да порева за него...

    ОтговорИзтриване
  5. Сурат тефтер е точния термин :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Никой не требе заменя реалния живот бе , а това на такова ми прилича и въпреки , че съм регистрирана , не участвам в тоя фарс , след първата седмица спрях да влизам. И аз имам покана да стана фермер от приятелка още ин дъ първия ден, отказах естествено, не ги разбирам и не желая да се пробвам да ги разбирам.По-добре пасианс да си нареда на компа кат ми доскучее , ми... нито е поредното задължение , нито ме приобщава в групата социотехноизкуфели вечи, ако искам да земеделствам ще си копам на вилата или ще си заровя ръцете в пръст присаждайки цветята в къщи.Когато научих какви мащаби е придобило " сприятеляването " във фейсбук, ми стана смешно.Когато научих какви мащаби е придобило фермерството във фейсбук, ми стана тъжно.

    ОтговорИзтриване
  7. А, така, Жаклино! Tуй с копането на вилата и присаждането на цветя, как ми хареса, ако знаеш.
    П.П. Требе да има начин, да се виждаш и да не си анонимна, ама като съм...руса и къдрава...:D

    ОтговорИзтриване
  8. Мда, като заговори за ФБ: Ето го комина в Златица: http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=3749825&id=643457088

    ОтговорИзтриване
  9. И аз казвам "Няма пък, няма пък, няма пък!".

    ОтговорИзтриване
  10. Здравей Петя! Добре дошла!
    Да вземем да основен група във Фейсбук - не на Фейсбук :D

    ОтговорИзтриване