събота, 24 юли 2010 г.

И аз съм вече работещо момиче!! :)

Прекарвайки последните дни в отсервиране на чинии и отспиване, когато съм в почивка, най накрая намерих време да пиша за новата си работа. А тя по- точно е сервитьорка в хотел "Елена" на Златни пясъци. Изключително изморително е, заболяват ме краката, доспива ми се в момента, в който се спра на едно място, ставам в 5 часа сутринта. Но ми харесва, много и то! Това е първата ми работа и се чувствам страхотно, особено, когато всички около мен ме хвалят колко бързо съм схващала и колко добре съм се справяла. Сега смятам да напиша надълго и широко задълженията си.

- сутрин ставам в 5 часа и се приготвям, излизам в 5:30 и отивам на мястото, от което ме взима буса на хотела;

- когато пристигнем там, всички се размазваме на някой стол в ресторанта докато се посъбудим;

- към 6:30 отиваме и се преобличаме в работните си дрехи, след което аз започвам да нареждам хляба за закуската;

- закуската, обядът и вечерята са на шведска маса; нашата работа (на сервитьорите) е да отсервираме масите и да ги зареждаме отново с чисти покривки и прибори;

- закуската продължава два часа и половина, след нея оправяме ресторанта и чак тогава ние отиваме да закусим;

- имаме почивка до обадя, която прекарваме в сгъване на салфетки; винаги има по един сервитьор отиващ на бара на басейна, където нашите мили гости продължават да ядат като за последно;

- обядът продължава два часа, като той е най- тежък; обикновено тогава има новодошли в хотела, които като видят колко много храна предлагаме решават, че трябва да ядат до пръсване, цапайки всичко около себе си;

- след обед отново сгъваме салфетки и оправяме ресторанта и кухнята (тази част от нея, в която влизаме ние) и през цялото време прескачаме отзад за по едно кафе;

- и стигаме до вечерята, продължаваща цели три часа, но преминава малко по- леко;

- накрая, около 9:30, когато сме приключили с всички задължения, малко по малко, един по един отиваме да се преоблечем;

- качваме се в буса и в 10 часа тръгваме от Златни пясъци, прибирайки се благополучно към 10:30 часа;

И ето го на, моя работен ден. Работя на смени 2 работни/ 2 почивни дни. Пак да повторя, харесва ми, без значение, че е толкова изморително и натоварващо. Радвам се, че успях да намеря време да напиша и споделя радостта си.



1 коментар: