петък, 22 януари 2010 г.

История на Франция,

разказана от Сан Антонио, ОБАЧЕ. Да, голямо обаче. История на Франция, разказана от удивителен, безсрамен и словоохотлив мръсник.

Не съм чела по-цветист език. Когато го подхванах за първи път, не помня " Гласувайте за Берю" ли беше или " Ал Капоте", ми трябваха само няколко страници, за да знам, че съм открила нещо ново. Главните му георои, все едни и същи хора са най-развратните и безсрамни французи, за които до сега съм чувала. Ако изключим кралете и кралиците, за които разказва в настоящата книга. Криминалните и гангстерски истории са чудесен фон за мръснишките им приключения. Хуморът му е типично френски и обикновено всичко се върти около секса. Когато миналото лято, на летище Орли видях цял ред негови книжлета в джобен формат силно съжалих, че не съм учила езици достатъчно. След "История на Франция" съм запланувала " Джуджето". А Сан Антонио, убедена съм, много разсмива останалите светци, там горе.
101:1 в мача Другите книги - Фани Мутафова.

Няма коментари:

Публикуване на коментар