сряда, 22 септември 2010 г.

Кратко съобщение

Отнася се за трола, който в последно време броди по всички блогове и не пропуска да се разпише с малоумни и абсолютно нонсенс коментари. Не е забавно, не е интересно, не, не привлича вниманието, единствено е дразнещо. Дразнещо, като да имаш срамни въшки.
Искам да му/и спестя усилията да трие клавиатурата в опити да пуска коментари и при мен защото, както вече е установил/а при мен има цензура. И не се ограничавам с определено име, било то изписано на латиница или на кирилица, а с огромно удоволствие пращам в небитието всеки коментар, който не ми е по вкуса.
Този блог е моят виртуален дом и няма да позволя на никого да влиза в него с мръсните си обуща, уста или малоумно поведение, пък било и природата да му е дала само толкова.
Няма да споменавам ник нейм, защото всеки, който го/я е отчитал като присъствие в блога си знае за кого става дума.

А и честит празник на всички!

5 коментара:

  1. Мхм... И аз забелязах нещо такова. Интересно обаче, макар да налази голяма част от блогрола ми, при мене не смее... :) Вероятно ви мисли за по-меки душици и си хулиганства из къщичките ви. Не знам... Хич да не ти пука - нали можеш да триеш. :)

    Честит празник! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тролът е много нагъл,но пък поне повече от един пост не пуска,което е радващо ;)

    Честит празник!:)

    ОтговорИзтриване
  3. ама има някои коментари, които просто е удоволствие да ги прочетеш и да се посмееш. като в блога на Гаргата, в поста за миризмите. озадачаващ коментар, но пък на човек му става едно весело такова.. и си мисли "и по-зле от мен има" :))

    честит празник :)

    ОтговорИзтриване
  4. Коментирахме нещо подобно с Гаргата :))
    А и понякога, поне за мен е трудно да намериш някой " по-зле" :D

    ОтговорИзтриване