понеделник, 27 декември 2010 г.

По жицата, след коледно.

Този декемри не пращах sms-и. Донякъде даже съжалявам, че миналата се поддадох на натиска на семейството и кандърмите от страна на Георги. Този декември даже сменях канала, когато за пореден път някой се опитваше да ми обясни, каква трябва да е гражданската ми позиция и колко добра и милосърдна съм. Много рядко правя или не правя нещо, без да имам категорична вътрешна обосновка. Да не кажа никога. Формирането в думи и стройни изречения ми е малко по-сложно, отколкото формирането на самата обосновка, за това понякога прибягвам до думите на други хора, които си служат с тях по-умело от мен.
Този пост изразява точно моята позиция. Единствената разлика, е че съм малко по-мека в отношението си, но пак толкова категорична в отказа.

1 коментар:

  1. Честита Коледа и весело посрещане на Новата Година! Бъдете здрави и късметлии!
    Благодаря ти за този пост и за линкът към статията на Калин Руменов. Моята позиция по въпросът е сходна с твоята
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване