четвъртък, 2 декември 2010 г.

Коледни щрихи

Обичам да съм подготвена, особено за празниците. От години не чакам последните дни и Купувам подаръците месец - два преди Коледа. Имам ясна представа, какво би зарадвало близките ми и попадна ли на подходящата вещ, не чакам. За края на ноември и началото на декември оставям само дребните неща, които да завършат подаръка. Така и тази година.
Избрах "довършителните щрихи" към подаръците на любимите ми хора от място, което посещавам често - Etsy магазинчето на Nana . Убедена съм че са малко дамите в блог пространствотото,  които да не са посещавали блога й и въздишали пред нещата които тя изработва.
Вероятността децата ми или Георги да се интересуват, какво пиша тук е нищожна, но дори и заради нея няма да покажа сега нещата, които Nana направи за мен. Ще сложа само това,
което тя изпрати в добавка и аз искам виртуално да й върна обратно!

Няма коментари:

Публикуване на коментар