петък, 3 декември 2010 г.

Филмови намерения

Киното не е това, което беше. По-точно, киното сега не успява да е за мен това, което беше Киното преди. Киното преди си остава Киното за мен. Но защото съм упорит и любопитен човек и обичам хубавите неща не спирам да търся, гледам, в случая.
За разлика от Гаргата, която преди време си призна, че избирала книгите по кориците аз искам да имам представа, какво предстои да чета/гледам. Заради честото ми ровене тук и там и лични мои предпочитания си оформих списък за предстоящите зимни филмови дни и вечери.














Eat pray Love, Soul Kitchen, и The Ghost Writer, вече изгледах и дори споделих тук впечатленията си от първия. Скоро ще го направя и за другите два, а у дома на писито вече ме чакат господин Клуни и куфара му на колелца.

4 коментара:

  1. ейййй, ако не ме наклепаш не може :P
    фейсбукарския филм и аз съм го турила в списъка, да видим кога ще му дойде редът.
    айде и аз да те наклепам преди да е късно - честит ти рожден ден! :D

    ОтговорИзтриване
  2. Добър подбор. Единствено "El secreto de sus ojos" не съм гледала, но сега ще попълня тази празнина. А за "Яж, моли се и обичай" смятам, че книгата е по-добра.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз вчера изгледах и " Up in the Air". :))Сега трябва да намеря време да си кажа впечатленията.

    ОтговорИзтриване