събота, 13 март 2010 г.

1000-ят пътепис при

Стойчо скоро ще е факт.
С разрешението на Георги, разбира се избрах за там ето тази снимка, правена от него, някъде близо до Метеора, при пътуване в което аз не съм участвала.
Позволих си да предложа точно тази снимка по няколко причини. Едната, че Георги е точно толкова " автор" на пътеписите ми в " Пътуване до.." колкото и аз. Даже повече от това, той е инициатор и главен осъществител, той кара мотора и прави хубавите снимки. Другата, по важна причина е силния заряд, който тази снимка носи, особено за пътници на две колела - хубав асфалт, завои, Гърция. Третата, важна само за мен причина да избера тази снимка е, че все още не съм имала шанса да попътувам с Георги в Гърция. Тази снимка е образа на желанието и очакването ми и силно се надявам, това лято те да се осъществят.
С нетърпение ще чакам 1000-ят пътепис.
П.П. Не с нетърпение, но определено очаквам Георги да ме нахока, че съм го направила главен герой в поста си. Нима очаква да е друго? При условие, че е главен герой в живота ми. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар