неделя, 26 август 2012 г.

Бронзова епоха

Продължавам с нещата, които съм правила за бъдещия онлайн магазин.
Дали заради силната ми страст по старите вещи или заради нещо друго, но дълго време ми беше по-лесно да правя украшения от материали с цвят на бронз. Първите ми опити датират отдавна и вече не са в моя гардероб. След леко освежаване всички обеци и гривни, които бяха правила преди повече от година и с много евтини елементи се разпродадоха благотворително за подпомагане на децата в СОУ "Д-р Иван Шишманов".

Освен бронза, Алиса, ми е друга любима тема. Комбинирах нахиления чеширски котарак със синтетичен тюркоаз. Оставен в насипно състояние синтетичният тюркоаз не изглежда никак привлекателно. Поради тази причина Гаргата напълно се отказа от него и ми предостави цялото количество. Още докато го видях, знаех, че ще мога да изтъкна скритият му потенциал.
Синтетичният тюркоаз е смес от малките парченца камък и някакъв вид смола. Смолата споява парчетата, а също дава мекото и усещане за топлина, което ме привлече да го използвам.










Първоизточника на обеците от долната снимка, бяха готови обеци, съставени изцяло от бронзови елементи. Бяха тежки и някак скучни и незабележими. Лиших ги от по-голямата част от висулките и на тяхно място сложих червени мъниста. Излишните висулки събрах в гривна, в която вкарах цвят с чипс от червени корали.




Филигранните жаби и миниатюрните кутийки за " съкровища" във всякаква форма са ми друг любим елемент. В момента в кутията ми за части мирно съжителстват около 10 такива жаби и кротко чакат да дойде тяхното време.


Иска, да се обзаведа с хубав сух парфюм, за да мога да слагам трошичка от него във всяка кутийка.



2 коментара:

  1. ами той магазинът Нота Бене (за да не го забравяме), вече е факт, ти пак си назад с новините. в него могат да се видят всички джунджурии, които си показала до сега и много повече. http://notabenebijou.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Ти госпожо, вместо да коментираш по нощите, да беше пуснала пост в твоя блог. Ама хайде, разбирам те. И мен почти не ме хвана сън. :))

    ОтговорИзтриване