четвъртък, 26 август 2010 г.

Останах без думи..

Току що изгледах поредната серия от "Истинска кръв". Мислех си, че този сериал не може да стане (да се изразя по "тийнейджърски") по- брутален. Но в момента е точно такъв. Трети сезон на изключително заинтригуващата продукция на НВО скри шапката на всички сериали, от които съм се интересувала до сега. Също както майка ми така и аз съм направо изумена колко кръв и какво ли още не се пролива в последните серии. Сравнение с предните сезони определено не може да бъде направено. Макар и те да бяха много добри, този направо може да ги хапне с пантофките за закуска. Чакането си заслужаваше щом само един епизод ме кара да седя замръзнала на стола пред компа и да си гриза ноктите. Сега с кеф продължавам маратона, макар и без субтитри, тъй като просто няма начин да ги дочакам.

1 коментар: