сряда, 25 август 2010 г.

Никога повече!

Както е станало ясно от тук и от там, ние двенките с гаргата си общуваме не само коментирайки се една друга. Та проведохме си днес един разговор или по-скоро аз говорех / пишех/ тя ахкаше и се възмущаваше / пак пишейки/.
Въпросният този разговор завърши с гореспоменатата реплика. Да не подхващам обаче нещата от краката, ще кажа кое инспирира / хубава думичка, бе/ разговора и даже как протече той.
Понякога, по различни причини една от които е женската ми глупост си купувам списание Ева. Ако трябва да съм честна, имаше времена, в които си го купувах редовно. Спрях да давам по 6-7 лева за него, когато пуснаха статия за Адриана Тюркмен - жената на Фатик. В ония времена, още можех искрено да се възмущавам на някои неща. Вчера обаче, забравила и поддала се на скуката отново си го купих. Макар и стар брой и само за 2 лева. Оказа се, че редакторите не са изменили на стила си и успешно ми припомниха, защо никога повече няма да ги купя даже и на старо.
kathryn : значи
kathryn: понякога си купувам списание Ева
kathryn: много често адски ме дразнят
kathryn: и за това си купувам стари броеве
kathryn: от един младеж под общината
рошавата гарга:D
kathryn: поне давам само 2 лева
рошавата гарга: щото те дразнят ли
kathryn: не 6-7
kathryn: ми да
рошавата гарга: аааа
рошавата гарга: аха
рошавата гарга: мъдро
kathryn: ми не е ли?
kathryn: та, и в последния брой който си купих
kathryn: който е от май, пак ме издразниха, разбира се
.....тук има реплики не по темата и пак продължаваме ....
kathryn: иначе, що ме дразнят
рошавата гарга: (rofl)
kathryn: последно спрях да ги купувам, когато публикуваха статия за жената на убития Фатик
kathryn: вчера беше изключение
kathryn: което само ме накара да си затвърдя позицията
рошавата гарга: не знам кой е фатик и кой го е убил и коя е жена му
kathryn: попаднах на брой в който гостенката беше Лияна
kathryn: е, ти пък!!!!/ б. а. когато прочетох статията и аз бях чувала само името му и имах груба представа за кои среди става дума /
рошавата гарга: и нея не я знам коя е
рошавата гарга: чак пък да не знаеш
рошавата гарга: ми да бе
рошавата гарга: естествено че не знам
kathryn: е, нея и аз не я знаех
kathryn: за Фатик имах предвид
kathryn: а, жена му и аз не я знаех
рошавата гарга: ми и за него не знам
kathryn: какво ме издразни - дрехите за децата и, пътуванията, хляба, който е яла са купувани с пари от престъпления
kathryn: и тя е знаела много добре
kathryn: от продажба на оръжие и наркотици
kathryn: и те ми разказват за нея
kathryn: и ми я цопват на 3-4 страници
рошавата гарга: ми че те тия списания кой мислиш ги държи
kathryn: и ми я представят, като някаква безпомощна жертва на ситуацията
kathrynа: ми аз съм си тъпа, знам
рошавата гарга: аууу завалийката
kathryn: да моля ти се
kathryn: а Лияна е една чалга певица
kathryn: дето се свали с един футболист
kathryn: а той си заряза много бременното гадже
рошавата гарга: оффффф
kathryn: и обясняваха на света и двамата
kathryn: колко са света вода ненапита
kathryn: и как е чиста и пре чиста любовта им
рошавата гарга: ах
рошавата гарга: (inlove)
kathryn: а тя чистата изтрая три !!!
kathryn: месеца
рошавата гарга: (rofl)
kathryn: любовта им
рошавата гарга: хахаха
рошавата гарга: както писах оня ден
рошавата гарга: най-лошото в цялата тая работа е че тия се множат
kathryn: поне да не се излагат и да я пускат в списанието
kathryn: та тая
kathryn: убавица
kathryn: не мойш познайш що е тръгнала с мутри
kathryn: ама не мойш
kathryn: и, като ти кажа
kathryn: ще осъзнаеш какви сме късметлийки с теб
kathryn: че не сме така заслепително хубави
kathryn: и малко по-пълни, както се изясни
рошавата гарга: а?
рошавата гарга: я?
kathryn: начи, ако не знаеш, да ти кажа
kathryn: едно време в училище
рошавата гарга: кажи кажи
kathryn: "лошите момчета" ходели и притеснявали хубавите невинни момичета
kathryn: и какво им оставало на хубавите момичета
kathryn: ами да си изберат един
kathryn: поне да не са много
kathryn: ясно ли ти е сега
kathryn: те, не щото се чудят кой как и колко повече да ги издържа
kathryn: нееееее
kathryn: само щото са едни много чисти души и не могат да оцелеят в жестоката действителност сами без закрила
рошавата гарга: (rofl) еййй много са плитки
kathryn: и искат да се опазят
kathryn: ся, това, че още преди да завършат
kathryn: същите тия чисти
рошавата гарга: тцтцтццт по едно ореолче да им купят мутричките, златничко със сваровски по него
kathryn: отиват да пеят по кръчмите
kathryn: това знаеш ли защо
рошавата гарга: що
kathryn: и това не знаеш, нали?
рошавата гарга: ми не
рошавата гарга: аз кво ли знам
kathryn: ами да помогнат на семейството
kathryn: нищо не знаеш
рошавата гарга: като не съм с мутра
рошавата гарга: хахахаххахаха
рошавата гарга: вярно ли бе
рошавата гарга: ейййййййй не само са плитки ами са и нагли
рошавата гарга: нагли и плитки
kathryn: да покажат на мама и тати
kathryn: че и те могат да изкарват пари
kathryn: нагли
kathryn: нагли и безочливи
kathryn: и после
kathryn: понеже са едни такива
kathryn: крехки и влюбчиви
kathryn: се омъжват за турчин/б.а. моля да не се разбира грешно, нямам нищо против нацията, страната или българските турци, даже обратното, просто фактите са такива, а наркопласьорите от всички националности са еднакво престъпници/
kathryn: дето го осъждат за трафик на наркотици
kathrynа: обаче те не вярват
kathryn: не, не вярват
kathryn: и са убедени, че обвиненията са скълапени
рошавата гарга: оф
kathrynа: и не факта, че мъжа им трови децата в училищата ги отблъсква
kathryn: ами това, че не ги пуска да си излизат с приятелки
kathryn: и да си пеят пак по кръчмите
kathryn: че ги иска само за себе си
kathryn: ето, обясних ти
рошавата гарга: абе аз се ядосвам само ти като ми го казваш, ами ако го бях прочела съвсем! и ти си купуваш това списание, даваш цели два лева за него?!!
kathryn: да не си вече неразбрала и непросветена
kathryn: НИКОГА ПОВЕЧЕ !!!

И така, след Не! на Бела, на Кока Кола, на Нестле, дойде ред и на Ева, пък било то и на старо.

П.П. разговора е предаден почти дословно, като са поправени правописните грешки предизвикани от бързане, не защото сме неуки.

1 коментар:

  1. Някога много отдавна и аз си купувах това списание... статията за жената на Фатик съм я пропуснала, но се ядосах че очакват от мен да дам 7 лева за снимки на проскубани анорексични манекенки, които преобладават, за сметка на хубавите материали, които публикуваха от време на време... Лияна-та окончателно ме отврати...

    ОтговорИзтриване