вторник, 31 август 2010 г.

Статистиката,

това е новото в блогер.
Вчера за пореден път много им се ядосах и те взеха, че направиха неща, та да ме опровергаят.
Цъкнах на бутончето, разбира се, а после на единствения непознат за мен линк, който се оказва ми генерирал трафик/каквото и да значи това/. Оказа се нов за мен блог, макар, че и там срещнах познати хора. /Тази гарга, наистина е навсякъде./
Хвърлих бегъл поглед и зачетох един от постовете. Там открих ето този клип:


Отне ми известно време, да осъзная, че танцьорката няма ръка. А после в главата ми настана вихрушка от мисли. Случва ми се, макар рядко и за малко. Част от тях бяха предизвикани от реакцията на автора на гореспоменатия блог. Когато вихрушката утихна, в ума ми остана само оная част от Hat Full of Sky, където баба Вихронрав, казва на мис Тик, която е изгубила едното си тяло, да продължава да прави нещата, сякаш то е все още там.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар